Повна достовірна інформація про товар, гнучка цінова політика, персональна увага кожному партнеру – це головні принципи роботи компанії MEGA LOCKER
Найдорожча частина легкового автомобіля – кузов. В результаті експлуатації шквал бруду, піску, каменів і води кузов автомобіля, що приймає на себе, піддається справжній хімічній атаці, тому що разом з брудом на нього летить з дороги велика кількість хімічно активних речовин, що реагують не тільки із захисним і лакофарбовим покриттям, але й металом кузова. Найнебезпечнішим при цьому є хлорид натрію (сіль), якою посипають і поливають дороги у зимовий час. Хлорид натрію є на дорозі, нехай і в мінімальних кількостях, протягом усього року. Навіть слідів солі достатньо, щоб у тисячі разів збільшити швидкість корозії заліза під дією вологи та кисню повітря. Найбільш уразливе для корозії місце – арка колеса, тому кожен прагне захистити її. Є два способи захисту – антикорозійна обробка та встановлення захисту арок коліс (підкрилки, локера). Насправді, яким би гарним не був антикорозійний захист арок, у складних дорожніх умовах, під дією піску та каміння вона довго не протримається. Відповідно, вона буде просто змита, і метал кузова залишиться незахищеним. Звичайно, в пошкоджених місцях відразу починається процес корозії, автомобіль починає іржавіти, це посилюється тим фактом, що осередки її розташовані в важкодоступних місцях, їх не видно, вони постійно приховані від очей елементами кузова, колесами, шаром пилу та бруду. Тим самим захист арок механічно затримує пісок і каміння, що летять, не даючи їм пошкодити антикорозійне покриття кузова в найуразливіших місцях
Практика показала необхідність встановлення підкрилок не лише на вітчизняні автомобілі, а й на іномарки. З реклами нам відомо, що практично всі імпортні автомобілі нового покоління виробляються з оцинкованим кузовом або частиною його і ні дощ, ні сніг, ні жвір їм не страшний. Саме на це сподіваються деякі продавці нових іномарок, що аргументують недоцільність встановлення локерів. Але українська дійсність показує, що після року експлуатації автомобіля за наших умов навіть оцинкування не рятує від абразивного ефекту арки коліс. Ну, а якщо бути більш уважними та обізнаними, то легко можна визначити, заглянувши під арку, що на автомобілях вартістю понад 12000 $ вже на заводі встановлені підкрилки! А на автомобілях менш дорогих марок їх немає, можливо, з метою зменшення собівартості. Це ще раз доводить їхню гостру необхідність.
Батьківщиною автомобільних підкрилок є Фінляндія. В даний час виробництвом поліетиленових підкрилок займається низка фірм у Москві, Санкт-Петербурзі, Волгограді та Україні. Українською торговою маркою MEGA LOCKER представлено асортимент підкрилок на українські, російські та зарубіжні автомобілі. Підкрилки виготовляються лише з первинних матеріалів - поліетилену низького тиску спеціальної марки без додавання відходів, що забезпечує високі фізико-механічні характеристики виробу; підкрилки еластичні за будь-яких погодних умов, температур (від -70 до +200 °С), висока здатність протистояти, ударам каменів та гравію. Використання новітніх технологій та професійна розробка у виготовленні матриць дозволяє локерам ідеально відповідати формі колісних арок, що у свою чергу дає можливість використовувати мінімум шурупів при їх кріпленні, не викликаючи внутрішніх напруг у поліетилені, які вкорочують життя виробу. Кріпляться всі підкрилки практично однаково: трьома-сімом саморізами по краю крила і двома в глибині ніші. Самонарізи, бажано, повинні бути оцинковані - такі довгий час протистоятимуть корозії. Зауважимо, з цією метою після установки підкрилки непогано закрити гвинти замазкою, герметиком, або звичайним пластиліном. Перед початком серійного виробництва кожна нова модель підкрилків ретельно випробовується та проходить обов'язкову сертифікацію у Держспоживстандарті України.
При всій схожості підкрилок різних виробників вони дещо різняться за конструкцією, характеристиками. Найбільш вдалі ті, що мають борт, що виступає внизу за периметр крила. Він захистить машину від брудних шлейфів на дверях або помітно зменшить їх, якщо доведеться довго їхати під дощем. Крім того, такі підкрилки за рівних з іншими умовами (матеріал, товщина) трохи жорсткіші за ті, у яких пег виступаючих за контур крила частин, а також бортик запобігає потраплянню хімічно активних речовин у примикання підкрилка до краю крила. Ланцюг і якість - питання всіх виробників будь-якої продукції, особливо підкрилок. Як можна зробити мінімальну вартість продукту - використовувати лише 100% вторинної сировини та відходів інших, дешевших, марок поліетилену з нижчими характеристиками, що абсолютно не відповідає технічним вимогам до даної продукції. Відмінною особливістю продукції низької якості є: зовнішній вигляд - тонкі, хисткі або дуже товсті та важкі локери, сірого кольору; нестабільна геометрія, проблеми з установкою (необхідно підганяти за місцем і встановлювати на величезну кількість шурупів); при попаданні прямих сонячних променів; або при нагріванні моторного відсіку, швидко втрачають форму (плавляться); під час експлуатації, навіть улітку, локери лопаються від каміння та гравію. Саме з цієї причини підприємство MEGA LOCKER із самого початку свого існування наголошує не на мінімізації вартості продукту, а на досягненні його якості.
Поліетиленові підкрилки MEGA LOCKER випускаються понад 15 років. Технологія, доведена українськими фахівцями хімпрому до рівня європейського стандарту в сукупності з високоякісним поліетиленом, дають зрештою виріб, який залишається лідером якості на ринку. На сьогодні номенклатура продукції MEGA LOCKER складає: весь перелік українського, російського та частина закордонного автомобілебудування. За час роботи торгова марка MEGA LOCKER заслужено набула репутації надійного та якісного виробника захисних підкрилок. У цьому показовий факт, що локерами MEGA LOCKER користуються низку великих компаній. В даний час компанія уклала договори про співпрацю з дилерами RENAULT, HYUNDAI, CHERY, KIA, LIFAN, SAMAND та ін.